alebo získať plnú náhradu .nebudeme účtovať za každý druh služby .
3.Kupujúci nie je spokojný s tovarom.
1.Ak ste spokojní s položkami a serviceof nás,pleaseleave nás 5 star spätnú väzbu. 2.Ak máte akékoľvek otázky ,pls, dajte nám príležitosť vyriešiť problém skôr, zanechajte nám negatívnu spätnú väzbu.Budeme poskytovať najlepšie riešenie.
3.Negatívnu spätnú väzbu nemôže vyriešiť problém,mali by ste nám povedať, že problémy,aby sme mohli opraviť a aby si bola šťastná.ďakujem vám veľmi pekne.
Šperky Údržby
1.Package stratil počas dodávky .
2.Tovar poškodený pri prenášať, kontaktujte nás .
Môžete získať 100% Plnej vrátenia peňazí v prípade nasledujúcich cituation sa stalo .Kontaktujte nás pre nahradiť
(Normálne ,môže byť oneskorenie pre tovaru počas horúceho predajnej sezóny alebo dovolenku ,tak nás, prosím, kontaktujte
za pomoc a trpezlivosť pre čaká ďalší týždeň, keď ste nedostali váš balík .)