Ďakujem vám veľmi pekne za vašu podporu a máte pekný deň!
1. - Môžeme loď výrobky všetky vo svete.
2. - tak Prosím, informujte sa u vás krajine?S Colný úrad určiť, čo tieto dodatočné náklady budú pred nákupom.
1. - Ako vaša spätná väzba je veľmi dôležité pre náš rozvoj úprimne vás pozvať na dovolenku pozitívnu spätnú väzbu pre nás, ak ste spokojní s našimi produktov a služieb.Ďakujeme za váš čas.
3. - Dodávame zdarma oprava služieb do jedného roka od zakúpenia prvého 1 mesiac sa Budeme venovať jeden spôsob, ako náklady na dopravu (od nás na umiestnenie).Po 1 mesiaci kúpy kupujúcemu musieť zaplatiť dva spôsoby, ako lodné náklady.
Obe Prosím, všimnite si, že 'nadpis' tento výpis obsahuje rôzne modely je ponúknuť viac možností.To si vybrať žiaduce, aby jeden v & ľavej správu, keď budete pozrite sa Superioritypecify, ktoré modle you 'd like!!!!!!!!!!
Platba
1. - Dovozného cla, daní a iných skôr sa stalo vo vašej strane nie sú zahrnuté v cene položky.Tieto zdroje sú opatrené kupujúcim.
2. - V prípade, že položka je chybný po prijatí by to malo byť do 7 dní od dátumu doručenia pre výmenu za novú (Kupujúci by sa mali vrátiť všetky pôvodnom a nepoškodenom položky v rámci re - predajného stavu).
Dovoz Daní alebo Ciel
Zásielky
Spätná väzba
3. - Tovar vám bude zaslané s 3 dní po identifikátorov platby.
Ako by sme predávajúci oddávať ponúka tie najlepšie produkty a služby.Chápeme, niekedy máte problém s nákupom, ale čo to je prosím veríme, že sme vám vyskúšať to najlepšie, aby ste spokojní Spravodlivé a Objektívne spätnú väzbu, je veľmi DÔLEŽITÉ, aby sa naša povesť a my 'l l byť veľmi vďační, ak nás môžete kontaktovať pred brigády, Negatívny/Neutrálne spätnú väzbu.Nech' s spolupracovať Superiorityolve problém pri najbližšej pohodlie.
2. - EMS UPS, DHL, FedEx TNT v Číne Post Hong Post sú všetky k dispozícii.
5. - Naše obrie sa nevzťahuje na výrobky, ktoré sú fyzicky alebo v rámci OSN - normálne prevádzkové podmienky v dôsledku nesprávneho používania alebo nesprávnej inštalácie na diely.
obrie
1. - tak Prosím, uistite sa, že váš platobný účet je k dispozícii skôr, než vám cenovú ponuku na položku.
2. - Všetky platby by mali byť zúčtované do 7 dní) po prijatí položky.Ak ste naozaj mať ťažkosti pri platení položku oboch kontaktujte nás prosím v prvom rade sme pomôže Superiorityolve to.
3. - tak Prosím, kontaktujte nás pred odchodom neutrálne alebo negatívne spätné väzby budeme snažiť v našich silách Superiorityolve na problémy.
3. - urobiť potvrdil podrobné informácie o doručenie faktúry napríklad, koľko cenu by sme mali písať o nákladového listu, faktúry alebo ako popisujú položku, atď...
2. - Náš program opustí späť rovnaké spätnú väzbu, aby vás po pozitívnej spätnej väzby.
5. - Môžete sledovať situáciu vášho produktu na webovej stránke po odoslaní tovaru mimo.
4. - Ten, dostaneme vrátený tovar zašleme vymeniť tie späť hneď ako je to možné.
3. - Ak máte akékoľvek špeciálne žiadosť o podrobnostiach položky oboch prosím, napísať poznámku v objednávke.
1. - Jeden rok záruka.
4. - tak Prosím, uistite sa, že vaša dodacia adresa a kontaktné telefónne číslo je správne, keď si cenovú ponuku položky.